№
|
Зміст уроку
|
Дата
|
Скориг.
|
1 УП
|
Вступ (2 год). Мовлення як предмет стилістики й культури мовлення. Стилістика та її підрозділи: стилістика мови й стилістика мовлення (функціональна), їх відмінності.
|
|
|
2
|
Вступ. Два рівні володіння українською літературною мовою: мовлення правильне (норми літературної мови) і комунікативно доцільне (змістовність, логічність, багатство, точність, виразність, доречність). Синоніміка й варіативність як базові поняття стилістики і культури мовлення. Стилістична норма й стилістична помилка.
|
|
|
|
Стилістика мови. Культура мовлення. Стилістичні засоби фонетики (8год+6РМ)
|
|
|
3
|
Загальна характеристика звукового складу української мови. Стилістична роль звуковідтворення в художніх текстах.
|
|
|
4
|
РМ 1. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання й читання.
|
|
|
5
|
РМ 2. Створення діалогів відповідно до запропонованої ситуації.
|
|
|
6
|
Норми вимови. Вимова голосних і приголосних звуків.
|
|
|
7
|
РМ 3.. Усний докладний переказ тексту художнього стилю з творчим завданням.
|
|
|
8
|
РМ 4. Письмовий докладний переказ тексту публіцистичного стилю.
|
|
|
9
|
Милозвучність української мови – характерна ознака всіх її стилів. Вимова приголосних звуків.
|
|
|
10
|
Орфоепічні норми – правильна вимова голосних і приголосних звуків, звукосполучень і наголосу у словах.
|
|
|
11
|
Позначення на письмі голосних і приголосних звуків. Складні випадки правопису м’якого знака.
|
|
|
12
|
РМ 5. Виступ на зборах, семінарах (заздалегідь не підготовлений).
|
|
|
13
|
Письмовий переказ тексту публіцистичного стилю.
|
|
|
14
|
РМ 6. Складання діалогів на самостійно обрану тему.
|
|
|
15
|
Позначення на письмі голосних і приголосних звуків. Складні випадки правопису апострофа.
|
|
|
16
|
Контрольна робота №1 з мовної теми «Стилістика мови. Культура мовлення. Стилістичні засоби фонетики» (тести відкритого і закритого типу). Створення діалогів відповідно до запропонованої ситуації.
|
|
|
Д
|
Стилістика мови. Культура мовлення. Стилістичні засоби фонетики (8г.+5г.РМ)
|
|
|
17
|
Складні випадки правопису великої букви.
|
|
|
18
|
РМ 7. Підготовлений виступ на зборах, семінарах.
|
|
|
19
|
Правопис слів з ненаголошеними голосними.
|
|
|
20
|
РМ 8.. Підготовка та написання контрольного твору в публіцистичному стилі на морально-етичну тему.
|
|
|
21
|
Письмовий твір-роздум у публіцистичному стилі на морально-етичну тему.
|
|
|
22
|
Правопис слів з подвоєнням і подовженням приголосних.
|
|
|
23
|
Правопис слів із спрощенням у групах приголосних.
|
|
|
24
|
Складні випадки чергування голосних і приголосних звуків.
|
|
|
25
|
Правопис слів іншомовного походження.
|
|
|
26
|
Контрольний диктант № 1.
|
|
|
27
|
РМ 9. Конспект як різновид стислого переказу висловлювань, що сприймається на слух.
|
|
|
28
|
РМ 10. Конспект прочитаного (художній текст).
|
|
|
29
|
Контрольна робота № 2 з мовної теми «Стилістика мови. Культура мовлення. Стилістичні засоби фонетики» (тести відкритого і закритого типу). Контрольне читання мовчки тексту публіцистичного стилю.
|
|
|
|
|
30
|
РМ 11. Конспект прочитаного (публіцистична стаття).
|
|
|
|
Стилістичні засоби лексикології і фразеології
(16год +5РМ)
|
|
|
31
|
Слово та його лексичне значення.
|
|
|
32
|
Стилістично нейтральна лексика. Емоційно й експресивно забарвлені засоби, що надають мовленню стильового відтінку.
|
|
|
33
|
Специфічно побутова лексика. Просторічні слова.
|
|
|
34
|
Професійно-виробнича, наукова та ділова лексика.
|
|
|
35
|
РМ 12. Конспект прочитаного (науково-популярна стаття).
|
|
|
36
|
Діалектні слова, сфера їх вживання та стилістичні особливості. Застарілі слова, сфера їх вживання та стилістичні особливості.
|
|
|
37
|
Запозичені слова, стилістичні особливості. Неологізми, стилістичні особливості.
|
|
|
38-39
|
РМ 13,14. Докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням (висловлення власного ставлення до подій).
|
|
|
40
|
Лексико-семантичні синоніми та їх види (контекстуальні синоніми, перифрази; переносне значення слів).
|
|
|
41-42
|
Контрольний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням.
|
|
|
43
|
РМ 15. Тематичні виписки, план (складний).
|
|
|
44
|
Лексико-стилістичні синоніми та їх види (тропи).
|
|
|
45
|
Лексико-стилістичні синоніми та їх види. Робота з текстами.
|
|
|
46
|
РМ 16. Тези.
|
|
|
47
|
Антоніми. Пароніми. Правильне використання в мовленні паронімів.
|
|
|
48
|
Основні групи фразеологізмів.
|
|
|
49
|
Багатозначність фразеологізмів.
|
|
|
50
|
Синонімія та антонімія фразеологізмів.
|
|
|
51
|
Контрольна робота № 3 з мовної теми «Стилістичні засоби лексикології і фразеології» (тести відкритого і закритого типу).
|
|
|
УТВ
|
Словотворчі засоби стилістики (8г.+9г.РМ)
|
|
|
52
|
Стилістичне забарвлення значущих частин слова: префіксів та суфіксів.
|
|
|
53
|
РМ 17. Виступ проблемного характеру на літературну тему.
|
|
|
54
|
Словотворчі норми – правильне творення слів.
|
|
|
55
|
РМ 18. Бібліографія. Анотація.
|
|
|
56
|
Стилістичне використання засобів словотвору.
|
|
|
57
|
Стилістична синоніміка морфем.
|
|
|
58
|
РМ 19. Ділові папери. Звіт про виконану роботу
|
|
|
59
|
Основні орфограми в коренях.
|
|
|
60-61
|
РМ 20-21. Підготовка та написання твору-відгуку про твір мистецтва.
|
|
|
62
|
Основні орфограми в префіксах.
|
|
|
63-64
|
РМ 22-23. Стаття в газету на морально-етичну тему.
|
|
|
65
|
Контрольний диктант № 2.
|
|
|
66-67
|
Контрольна робота № 4 з мовної теми «Словотворчі засоби стилістики» (тести відкритого і закритого типу). Контрольне аудіювання.
|
|
|
68
|
Розвиток мовлення № 24-25. Ділові папери. Субсидія. Ваучер. Приватизаційний сертифікат Ділові папери. Фінансова ідентифікаційна картка, ідентифікаційний код.
|
|
|
69
|
Підсумки роботи за рік
|
|
|
|
|
|
|
|