Субота, 14.06.2025, 09:43

Васильєва Майя Петрівна


                                     Дивосвіт

Меню сайту
Фото дня Українські пісні
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 66
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Календарне планування » 10 клас

Українська мова
[ Викачати з сервера (30.9 Kb) ] 28.01.2016, 15:28

10 клас

Українська мова (Рівень стандарту)

Загальна кількість годин - 35

Кількість годин на тиждень - 1

Мова 2/2

Аудіювання 1/-

Говоріння:

     - діалог 1*/-

     - переказ 1*/-

     - твір -/1*

Читання:

     - мовчки  -/1

     - вголос -/1*

Письмо:

  • переказ 1/1
  • твір 1/-

РЗМ - 19

 

№ з/п

Тема

К-ть годин

   Дата   

Примітки

Вступ

1

Функції мови та мовлення: комунікативна, когнітивна, кумулятивна, естетична, експресивна. Роль мови у формуванні й самовираженні особистості.

 

 

 

Культура мовлення і спілкування

2

РЗМ №1. Поняття культури мовлення і спілкування. Спілкування як обмін інформацією. Професійне спілкування. Особливості усного й писемного спілкування. Діалог, монолог, полілог у професійному спілкуванні.

 

 

 

3

РЗМ №2. Контактне й дискантне спілкування. Вербальні і невербальні засоби спілкування. Мовленнєва діяльність. Рецептивні і продуктивні види мовленнєвої діяльності. Сприйняття, розуміння, відтворення, створення інформації.

 

 

 

4

РЗМ №3. Вимоги до культури мовлення: змістовність, логічна послідовність, багатство мовних засобів, виразність, точність, доречність, правильність. Особливості національного мовленнєвого етикету. Етичні норми мовленнєвої культури. Етика професійного спілкування.

 

 

 

5

РЗМ №4. Складання й розігрування діалогів до запропонованих ситуацій у дискантному й контактному спілкуванні. Моделювання телефонної розмови.

 

 

 

6

ТКР №1. «Культура мовлення і спілкування» (тестові завдання). Диктант.

 

 

 

7

РЗМ №5. Ділові папери. Доручення. Офіційний лист. Вітальний адрес.

 

 

 

Поглиблення й систематизація найважливіших відомостей

з орфоепії, фонетики, лексикології, фразеології, будови слова,

словотвору, морфології, стилістики (частина І)

8

Рівні мовної системи. Функціонування в тексті основних одиниць мови: звуків мовлення, значущих частин слова, слів, словосполучень, речень. Дотримання норм літературної мови. Основні норми української літературної вимови. Стилістичні засоби фонетики.

 

 

 

9

Складні випадки правопису ненаголошених голосних, уживання м’якого знака, апострофа.

 

 

 

10

РЗМ №6. Аудіювання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення. Слухання й розуміння текстів професійної тематики. Визначення ключових слів, виділення термінів у текстах професійної тематики.

 

 

 

11

РЗМ №7. Складання плану почутого, тез, конспекту. Тематичні виписки, цитати. Цільове аудіювання з визначеним завданням. Прослуховування аудіотекстів з метою підготовки власного виступу.

 

 

 

12

РЗМ №8. Розгорнуте повідомлення в науковому, публіцистичному стилях за попередньо складеним планом, тезами, конспектом (усно).

 

 

 

13

РЗМ №9. Контрольний письмовий переказ прослуханого монологічного висловлювання.

 

 

 

14

ТКР №2. «Поглиблення й систематизація найважливіших відомостей з орфоепії, фонетики, лексикології, фразеології, будови слова, словотвору, морфології, стилістики (частина І)» (тестові завдання). Контроль аудіювання.

 

 

 

15

РЗМ №10. Переклад текстів різних типів, стилів, жанрів.

 

 

 

16

РЗМ №11. Синхронний переклад текстів на професійну тематику, сприйманих слухом.

 

 

 

17

РЗМ №12. Виступ під час бесіди, дискусії, полеміки за складеним планом.

 

 

 

Поглиблення й систематизація найважливіших відомостей

з орфоепії, фонетики, лексикології, фразеології, будови слова,

словотвору, морфології, стилістики (частина ІІ)

18

Морфологічна будова слова. Стилістичні особливості значущих частин слова.

 

 

 

19

Основні орфограми в коренях, префіксах, суфіксах.

 

 

 

20

РЗМ № 13. Читання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення з використанням способів поглибленого, ознайомлювального, швидкого читання, читання-сканування.

 

 

 

21

РЗМ №14. Виділення ключових фраз і слів у прочитаному. Визначення пізнавальної цінності прочитаного. Аналіз використаних  автором мовних засобів. Усний переказ прочитаного тексту на професійну тему. 

 

 

 

22

РЗМ №15. Контрольний письмовий переказ тексту на професійну тему із творчим завданням.

 

 

 

23

Творення слів. Стилістичні засоби словотвору. Абревіатури в науковому стилі.

 

 

 

24

Лексикологія. Зміни в лексичній системі української мови. Професійна лексика. Терміни. Власне українська лексика. Синонімічне багатство мови. Складні випадки слововживання.

 

 

 

25

ТКР №3. «Поглиблення й систематизація найважливіших відомостей з орфоепії, фонетики, лексикології, фразеології, будови слова, словотвору, морфології, стилістики (частина ІІ)» (тестові завдання). Контроль читання мовчки

 

 

 

Поглиблення й систематизація найважливіших відомостей

з орфоепії, фонетики, лексикології, фразеології, будови слова,

словотвору, морфології, стилістики (частина ІІІ)

26

Роль фразеологізмів у професійному мовленні. Стилістичні засоби лексикології та фразеології.

 

 

 

27

Словники й довідкова література. Електронні словники. Роль Інтернету в мовній і мовленнєвій освіті.

 

 

 

28

Система частин мови. Рід відмінюваних і невідмінюваних іменників, їх стилістичні особливості. Особливості вживання назв за професією, посадою, званням тощо. Стилістичні засоби морфології. Варіанти відмінкових форм. Кличний відмінок іменника.

 

 

 

29

РЗМ №16. Редагування тексту.

 

 

 

30

РМ № 17. Бібліографія. Реферат. Анотація.

 

 

 

Орфографічно-пунктуаційний практикум

31

Удосконалення правописної грамотності: правильне використання відомих орфограм і пунктограм у писемному мовленні під час відтворення і створення висловлювань.

 

 

 

32

Складні випадки правопису різних частин мови. Написання імен по батькові, прізвищ.

 

 

 

33

ТКР №4. «Поглиблення й систематизація найважливіших відомостей з орфоепії, фонетики, лексикології, фразеології, будови слова, словотвору, морфології, стилістики (частина ІІІ). Орфографічно-пунктуаційний практикум» (тестові завдання). Диктант

 

 

 

34

РЗМ №18. Контрольний письмовий твір (нарис про людину – видатного представника певної професії)

 

 

 

Повторення в кінці року

 

 

 

 

 

 

         

 

Українська мова. 11 клас

(рівень стандарту)

 

№ з/п

Зміст програмового матеріалу

Дата

1

Діалог

ВСТУП (1г.) Українська мова у світі. Українська діаспора

 

 

ПОГЛИБЛЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВІДОМОСТЕЙ З СИНТАКСИСУ, ПУНКТУАЦІЇ, ЛІНГВІСТИКИ ТЕКСТУ І СТИЛІСТИКИ. КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ І КОМУНІКАЦІЯ (4г.+3г.РМ)

 

2

Найважливіші відомості з синтаксису і пунктуації: словосполучення і речення, синтаксичні зв′язки в них. Класифікація речень за будовою. Стилістичні особливості простих і складних речень. Синтаксичні норми

 

3

Розвиток мовлення №1.  Поняття комунікації як діяльності учасників спілкування з метою інформаційного обміну та взаємовпливу. Усне й писемне ділове спілкування. Дотримання ознак культури мовлення – важлива передумова ефективної комунікації

 

4

Особливості вживання в мовленні односкладних і двоскладних, поширених і непоширених, повних і неповних, ускладнених і неускладнених простих речень. Інтонування різних видів простих речень. Особливості вживання в мовленні різних видів складних речень. Інтонування різних видів складних речень. Синтаксичний аналіз

 

5

Розвиток мовлення №2. Переклад текстів різних стилів, типів, жанрів. Синхронний переклад текстів на професійну тематику, сприйманих слухом.

 

6

Розвиток мовлення №3. Усний стислий переказ на професійну тематику із творчим завданням.

 

7

Контрольна робота. Письмовий переказ із творчим завданням.

 

8

Контрольна робота №1 з мовної теми: «Поглиблення і систематизація найважливіших відомостей з синтаксису, пунктуації , лінгвістики тексту і стилістики. Культура мовлення і комунікація» (тестові завдання). Контрольне читання мовчки.

 

Усний переказ

ПОГЛИБЛЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВІДОМОСТЕЙ З СИНТАКСИСУ, ПУНКТУАЦІЇ, ЛІНГВІСТИКИ ТЕКСТУ І СТИЛІСТИКИ. КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ І КОМУНІКАЦІЯ (5г.+3г.РМ)

 

9

Основні пунктограми в простому і складному реченнях, у реченнях з прямою мовою та в діалозі. Пунктуаційний аналіз.

 

10

Розвиток мовлення №4. Складання і розігрування діалогів до запропонованих ситуацій на професійну тему. Способи цитування.

 

11

Контрольна робота. Письмовий твір.

 

12

Розвиток мовлення №5. Комунікація в професійній сфері. Особистість і комунікативна діяльність. Комунікабельність як риса характеру людини. Етика професійного спілкування. Переговори.

 

13

Розвиток мовлення №6. Відгук про телепередачу.

 

14

Контрольна робота. Диктант.

Розвиток мовлення №7. Читання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення. Оцінка використаних автором мовних засобів, аналіз структури тексту.

 

15

Текст як середовище функціонування мовних одиниць. Основні ознаки тексту: зв’язність, комунікативність, членованість, інформативність. Текст у професійному спілкуванні.Зміст і будова тексту. Складне синтаксичне ціле. Актуальне членування речення. Способи зв’язку речень у тексті.Класифікація текстів за сферою використання, метою, структурними особливостями. Види текстів у діловому, професійному мовленні. Тексти різних стилів, типів, жанрів мовлення. Основні види переробки тексту.

 

16

Контрольна робота №2 з мовної теми: «Поглиблення і систематизація найважливіших відомостей з синтаксису, пунктуації , лінгвістики тексту і стилістики. Культура мовлення і комунікація»(тестові завдання).

Розвиток мовлення №8. Читання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення.

 

 Усний    твір                                                      

ОРФОГРАФІЧНО-ПУНКТУАЦІЙНИЙ ПРАКТИКУМ ( 3г.+4г.РМ)

 

17

Удосконалення правописної грамотності. Правильне використання в писемному мовленні під час відтворення і створення висловлювань відомих орфограм.

 

18

Розвиток мовлення №9. Модель вербальної комунікації: адресант (автор висловлювання),повідомлення, створене в певних умовах спілкування, адресат (той, кому  адресоване повідомлення). Використання вербального й невербального коду (засобу передачі інформації) в комунікації. Міжкультурна комунікація і професійна діяльність. Універсальне й національне в міжкультурній комунікації. Символіка в міжмовній комунікації.

 

19

Розвиток мовлення №10. Твір на морально-етичну тему.

 

20

Розвиток мовлення №11. Ділові папери. Протокол. Витяг з протоколу.

 

21

Розвиток мовлення №12 .Ділові папери. Звіт про виконану роботу.

 

22

Правильне використання в писемному мовленні під час відтворення і створення висловлювань відомих пунктограм.

 

23

Контрольна робота №3 з мовної теми: «Орфографічно-пунктуаційний практикум» (тестові завдання).  Контрольне аудіювання.

 

 

ОСНОВИ РИТОРИКИ (5г.+6г.РМ)

 

24

Риторика як наука й мистецтво: наука про переконливе, впливове, ефективне мовлення; мистецтво самореалізації мовної особистості.

 

25

Риторичні вимоги до мовця. Імідж оратора. Професійний імідж.

 

26

Розвиток мовлення №13.Підготовка промови: систематична підготовка і підготовка до конкретного виступу.  Конспект публічного виступу.

 

27

Контрольна робота. Письмовий переказ із творчим завданням.

 

28

Розвиток мовлення №14. Вибір теми, цільова установка, характеристика аудиторії, добір матеріалу, його систематизація, відбір аргументів, виклад теми, контроль і корекція виступу, аналіз власної діяльності і поведінки аудиторії.

 

29

Розвиток мовлення №15. Виступ на семінарах, зборах, конференціях.

 

30

Розвиток мовлення №16. Конспектування висловлювання, що сприймаються на слух.

 

31

Контрольна робота. Диктант.

Розвиток мовлення №17. Оцінка використаних автором мовних засобів, аналіз структури тексту.

 

32

Розвиток мовлення №18. Полеміка у професійному спілкуванні. Полемічні прийоми: спростування помилкового твердження фактами, критика доказів опонента, атака запитаннями тощо. Етика полемічної майстерності.

 

33

Розвиток мовлення №19. Стаття.

 

34

Контрольна робота №4 з  теми: «Основи риторики» (тестові завдання).

Розвиток мовлення №20. Аудіювання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення, записаних на різних носіях інформації. Визначення пізнавальної цінності прочитаного.

 

 

 

 

 

Категорія: 10 клас | Додав: mayya
Переглядів: 1425 | Завантажень: 13 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar