№
|
Зміст уроку
|
Дата
|
Скориг.
|
1 УП
|
Вступ (1 год). Повноцінне функціонування української мови – запорука європейського розвитку держави.
|
|
|
|
РМ 1. Аудіювання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення.
|
|
|
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВІДОМОСТЕЙ З ОРФОЕПІЇ, ФОНЕТИКИ, ЛЕКСИКОЛОГІЇ, ФРАЗЕОЛОГІЇ, БУДОВИ СЛОВА, СЛОВОТВОРУ, МОРФОЛОГІЇ, СТИЛІСТИКИ
(8год+6РМ)
|
|
|
3
|
Правильна вимова голосних і приголосних звуків.
|
|
|
4
|
РМ 2. Культура мовлення і спілкування. Контактне й дискантне спілкування.
Основні ознаки культури мовлення: змістовність, логічна послідовність, багатство мовних засобів, виразність, точність, доречність, правильність.
|
|
|
5
|
РМ 3. Професійне спілкування.
Діалог, монолог, полілог у професійному спілкуванні.
Особливості національного мовленнєвого етикету. Етика спілкування.
|
|
|
6
|
Правильна вимова голосних і приголосних звуків.
|
|
|
7
|
РМ 4. Переказ із творчим завданням.
|
|
|
8
|
РМ 5. Слухання-розуміння текстів професійної тематики. Визначення ключових слів, виділення термінів у текстах.
|
|
|
9
|
Складні випадки правопису слів із ненаголошеними голосними.
|
|
|
10
|
Складні випадки правопису. Спрощення в групах приголосних.
|
|
|
11
|
Чергування голосних і приголосних звуків,
|
|
|
12
|
РМ 6. Докладний переказ із творчим завданням.
|
|
|
13
|
Контрольний письмовий переказ тексту із творчим завданням.
|
|
|
14
|
РМ 7. Складання плану, тез, конспекту почутого висловлення.
|
|
|
15
|
Складні випадки правопису: чергування голосних і приголосних звуків.
|
|
|
16
|
Контрольна робота №1 (тести відкритого і закритого типу).
|
|
|
Д
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВІДОМОСТЕЙ З ОРФОЕПІЇ, ФОНЕТИКИ, ЛЕКСИКОЛОГІЇ, ФРАЗЕОЛОГІЇ, БУДОВИ СЛОВА, СЛОВОТВОРУ, МОРФОЛОГІЇ, СТИЛІСТИКИ
(9г.+5г.РМ)
|
|
|
17
|
Складні випадки правопису: префіксів і суфіксів.
|
|
|
18
|
РМ 8. Моделювання й розігрування діалогів відповідно до запропонованих ситуацій.
|
|
|
19
|
Складні випадки правопису: вживання м′якого знака.
|
|
|
20
|
РМ 9. Підготовка до написання твору-роздуму на суспільно-політичну тему в публіцистичному стилі.
|
|
|
21
|
Письмовий твір-роздум на суспільно-політичну тему в публіцистичному стилі.
|
|
|
22
|
Складні випадки правопису: вживання апострофа.
|
|
|
23
|
Складні випадки правопису: вживання великої букви. Велика літера в географічних назвах.
|
|
|
24
|
Складні випадки правопису слів із подвоєнням і подовженням приголосних.
|
|
|
25
|
Складні випадки правопису імен та імен по батькові, прізвищ.
|
|
|
26
|
Контрольний диктант № 1.
|
|
|
27
|
РМ 10. Виступ під час бесіди, дискусії, полеміки.
|
|
|
28
|
РМ 11. Моделювання і розігрування телефонної розмови.
|
|
|
29
|
Контрольна робота № 2 (тести відкритого і закритого типу). Контрольне читання мовчки тексту публіцистичного стилю.
|
|
|
|
|
30
|
РМ 12. Ділове мовлення:
Електронний лист.
Смс-повідомлення.
|
|
|
УТВ
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВІДОМОСТЕЙ З ОРФОЕПІЇ, ФОНЕТИКИ, ЛЕКСИКОЛОГІЇ, ФРАЗЕОЛОГІЇ, БУДОВИ СЛОВА, СЛОВОТВОРУ, МОРФОЛОГІЇ, СТИЛІСТИКИ
(14год +3РМ)
|
|
|
31
|
Складні випадки правопису складних слів.
|
|
|
32
|
Складні випадки правопису слів іншомовного походження.
|
|
|
33
|
Складні випадки правопису прислівників.
|
|
|
34
|
РМ 13. Розгорнуте повідомлення в науковому, публіцистичному стилях за попередньо складеними планом, тезами, конспектом.
|
|
|
35
|
Будова слова. Способи словотвору.
|
|
|
36
|
Лексикологія. Лексичне значення слова. Багатозначні й однозначні слова.
|
|
|
37
|
Шляхи збагачення лексики української мови.
|
|
|
38
39
|
Синоніми, омоніми, антоніми, пароніми.
Синонімічне багатство мови. Лексична сполучуваність.
|
|
|
40
|
Складні випадки слововживання.
|
|
|
41-42
|
Контрольний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням.
|
|
|
43
|
РМ 15. Редагування тексту.
|
|
|
44
|
Фразеологізми в мовленні.
|
|
|
45
|
Словники й довідкова література.
|
|
|
46
|
Електронні словники.
|
|
|
47
|
Контрольна робота № 3 (тести відкритого і закритого типу).
|
|
|
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВІДОМОСТЕЙ З ОРФОЕПІЇ, ФОНЕТИКИ, ЛЕКСИКОЛОГІЇ, ФРАЗЕОЛОГІЇ, БУДОВИ СЛОВА, СЛОВОТВОРУ, МОРФОЛОГІЇ, СТИЛІСТИКИ
|
|
|
48
|
Частини мови.
|
|
|
49
|
Складні випадки відмінювання іменників.
|
|
|
50
|
Складні випадки відмінювання іменників.
|
|
|
51
|
Складні випадки відмінювання прикметників.
|
|
|
52
|
Складні випадки відмінювання прикметників.
|
|
|
53
|
Складні випадки відмінювання числівників.
|
|
|
54
|
Складні випадки відмінювання числівників.
|
|
|
55
|
Складні випадки відмінювання числівників.
|
|
|
56
|
Форми числівника на уроках географії, хімії, біології, фізики, математики.
|
|
|
57
|
Слова іншомовного походження у текстах з історії, алгебри, геометрії, фізики, хімії, біології.
|
|
|
58
|
Складні випадки правопису
|
|
|
59
|
Складні випадки правопису
|
|
|
60-61
|
РМ 16-17. Складний план і конспект прочитаної публіцистичної та науково-популярної статті (за профілем).
|
|
|
62
|
Складні випадки правопису .
|
|
|
63-64
|
РМ 18-19. Читання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення з використанням способів поглибленого, ознайомлювального, швидкого читання, читання-сканування.
|
|
|
65
|
Контрольний диктант № 2.
|
|
|
66
|
Контрольна робота № 4 (тести відкритого і закритого типу). Контрольне аудіювання.
|
|
|
67-68
|
РМ 20-21. Виділення ключових фраз і слів у прочитаному тексті.
Визначення пізнавальної цінності прочитаного висловлення.
Аналіз використаних автором мовних засобів.
|
|
|
69
|
Підсумки роботи за рік
|
|
|
|
|
|
|
|