№ п/п
|
Дата
|
Підтема
|
Мовленнєві функції
|
Мовленнєві зразки
|
Лінгвістичні компетенції
|
Мовленнєві компетенції
|
Прим
|
Лексика
|
Граматика
|
Аудіювання/ Читання
|
Говоріння
|
Письмо
|
|
Шкільне життя (9 год.)
|
1.
|
|
Перший навчальний день.
|
Розповідати про перший шкільний день німецькою мовою
|
Стор. 8.
|
Стор. 8
In die Schule gehen, begrüβen, Schulfreunde treffen, an die Taffel schreiben
|
Порядкові числівники
Дієслово sein в Претеріт
|
Впр.1, с.8
Впр.,4с с.10
|
Впр.5, , с.10, впр.7 с 11
|
Впр.1, с.12
|
|
2.
|
|
Якими були літні канікули?
|
Запитувати й розповідати про літні канікули
|
Стор. 13
|
Стор. 13
|
Модальні дієслова в тепер. часі
|
Впр.1, с.12
Впр.3 с.14
|
Впр.2, с.13
|
Впр.4, с.14
|
|
3.
|
|
Мій розклад уроків.
|
Розповідати рпо розклад уроків
|
Стор.16-18
|
Стор. 15
|
Дієслово мати в Претеріт
|
Впр.1, с.15
Впр. 4, 6 с.17-18
|
Впр.3, с.16
|
Впр.2, 5 с.16,18
|
|
4.
|
|
Що ви тут робите?
|
Розповідати про заняття в школі
|
Стор.19-20
|
Стор.19
|
Модальні дієслова в тепер. часі
|
Впр.1, 3 с.19-20
|
Впр.2, 4 с.20-21
|
Впр.5, 6 с.21-22
|
|
5.
|
|
На уроці.
|
Розповідати про діяльність учнів на уроці
|
Стор. 24
|
Стор.23-34
|
Наказовий спосіб дієслів, модальні дієслова
|
Впр.1,6 с.23,25
|
Впр.2,3, 5, с.24-25
|
Впр. 4, с.24
|
|
6.
|
|
Я повинен прочитати текст.
|
Розповідати про діяльність учнів на уроці
|
Стор. 27
|
Стор.26
|
Модальні дієслова в тепер. часі
|
Впр.1, 2, с.26
|
Впр.3, 4, 7 с.28
|
Впр.5, с.28
|
|
7.
|
|
Ми вчимо німецьку.
|
Розповідати про заняття на уроці німецької мови
|
Стор. 29
|
Стор.29
|
Порядок слів у питальному реченні
|
Впр.1,7, с.29,31
|
Впр.2,3,4 с.30
|
Впр. 7в, с.31
|
|
8.
|
|
У лісовій школі.
|
Описувати картинки
|
Стор. 33
|
Стор. 33
|
Безособовий вираз man kann
|
Впр.1, 3, 4, с.33-34
|
Впр.2,4, 6 с.34-35
|
Впр.5, с.34
|
|
9.
|
|
Повторення та узагальнення знань з теми «Шкільне життя»
|
Розповідати про шкільне життя
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відпочинок і дозвілля. (9 год.)
|
10.
|
|
У понеділок я катаюся на велосипеді.
|
Розповідати про вільний час
|
Стор.44-45
|
Стор. 44
|
Порядок слів у питальному реченні, простому розповідному
|
Впр.1, 7, с.44−45
|
Впр.2, 3, с.44
|
Впр.4, с.45
|
|
11.
|
|
Щоранку я зазвичай у школі.
|
Розповідати про розпорядок дня, описувати картинки
|
Стор. 49
|
Стор. 47
|
Складні іменники
|
Впр.1в с.48
|
Впр.1,2,6, с.48-49
|
Стор. 49-50
|
|
12.
|
|
Захоплення й вільний час.
|
Розповідати про хобі
|
Стор. 51
|
Стор. 51
|
Прийменники з артикл на питання куди?
|
Впр.1,2, с.50-51
|
Впр.4,5 с.52
|
Стор.52
|
|
13.
|
|
Я цікавлюся мистецтвом.
|
Давати відповідь на питання: чим цікавишся
|
Стор.54-55
|
Стор.54
|
Відмінювання зворотн дієслова цікавитися
|
Впр.1,2,3 с. 54-55
|
Впр.3в,4, с.55
|
Впр.5 с.55
|
|
14.
|
|
Я охоче займаюся
|
Розповідати про види спорту
|
Стор.57
|
Стор. 56
|
Модальні дієслова
|
Впр.1, с.56
|
Впр. 4 с.57
|
Впр.7, с.58
|
|
15.
|
|
Ми любимо святкувати свята.
|
Розповідати про свята, описувати картинки
|
Стор.59-60
|
Стор.59
|
Вказівні займенники
|
Впр.1,2,6 с.59-61
|
Впр.3,6 с.60
|
Впр.4в, с.60
|
|
16.
|
|
Для допитливих.
|
Опитувати, аналізувати статистику
|
Стор. 64
|
|
|
Впр.1, с.63
|
Впр.2, с.64
|
Впр.3, с.64
|
|
17.
|
|
Проектна робота.
|
Стор. 65
|
|
|
|
|
|
|
|
18.
|
|
Повторення та узагальнення знань з теми «Відпочинок і дозвілля»
|
Стор.66
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Природа. ( год.)
|
19.
|
|
Час врожаю прийшов.
|
Розповідати про заняття восени
|
Стор. 72
|
Стор. 72
|
Датів. Прийменники з Датів
|
Впр.1,4 с.72-73
|
Впр.2, с.72
|
Впр.3в,5в с.72-73
|
|
20.
|
|
Осінь.
|
Розповідати про погоду восени.
|
Стор. 75
|
Стор. 75
|
Ступені порівняння прикметників
|
Впр.1,5 с.75-77
|
Впр.3,4
с.76
|
Впр.2, с.75
|
|
21.
|
|
Погода.
|
Описувати погоду в різні пори року.
|
Стор.78
|
Стор.77
|
Ступені порівняння прикметників
|
Впр.1,2, с.77-78
|
Впр.3, с.78
|
Впр.5,6, с.79-80
|
|
22.
|
|
Осінній ліс.
|
Описувати осінній ліс.
|
Стор.83
|
Стор. 82
|
Особові займенники в Датів.
|
Впр.1,3а с.81-82
|
Впр.2,3д,6в с.81-83
|
Впр.5, с.83
|
|
23.
|
|
Зима прийшла.
|
Розповідати про погоду взимку.
|
Стор. 85
|
Стор. 85
|
Прийменники з артиклями
|
Впр.1,2а,5, с.85-86
|
Впр 2в. с.85
|
Впр.6, с.87
|
|
24.
|
|
Зима, яка вона є.
|
Розповідати про заняття взимку, зимові свята
|
Стор.89
|
|
Ступені порівняння прикметників
|
Впр.1,2, 5а с.88-89
|
Впр. 3,4, с.89
|
Впр.5в, с.90
|
|
25.
|
|
Адвент.
|
Розповідати про адвент
|
Стор. 91
|
Стор. 91
|
Відокремлювані префікси
|
Впр.1,3
с. 91
|
Впр.2 с.91
|
Впр. 3в с.92
|
|
26.
|
|
Проектна робота.
|
Стор.93
|
|
|
|
|
|
|
|
27.
|
|
Повторення та узагальнення знань з теми «Природа»
|
Стор.94-95
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28.
|
|
Контроль аудіювання
|
|
|
29.
|
|
Контроль читання
|
|
|
30.
|
|
Контроль письма
|
|
|
31.
|
|
Контроль говоріння
|
|
|
32.
|
|
Підсумки роботи за І семестр
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|