Календарно−тематичне планування 7(3)клас ІІ семестр
|
Дата
|
Підтема
|
Мета
|
Лінгвістичні компетенції
|
Мовленнєві компетенції
|
Домашнє завдання
|
Фонетика
|
Граматика
|
Лексика
|
Аудіювання/ Читання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Свята та традиції (11 год)
|
30
|
12.01
|
Коли?
|
Формувати навички читання, письма, аудіювання, діалогічного й монологічного мовлення
|
Впр. 1 (с. 95)
|
Порядкові числівники. Впр. 2 (с. 95), 3 (с. 96), 4, 5 (с. 97)
|
Vorgestern, gestern, heute, morgen, übermorgen, der Heiligabend
|
РЗ, впр. 2 (с. 48) РЗ, впр. 1 (с. 48)
|
Впр. 2 (с. 95), 3 (с. 96), 4. 5 (с. 97)
|
РЗ, впр. 2, 3 (с. 48)
|
РЗ. впр.. 3 (с. 48)
|
31
|
13.01
|
Різдво
|
Навчати розповідати про традиції святкування Різдва, писати вітальну листівку до Різдва
|
Впр. 2(с. 98)
|
|
Der Leserbrief (-e), die. Glückwunschkarte, (-n), heilig, derselbe,
|
Впр. 3 (с.. 98) РЗ, впр. 1 (с. 49)
|
Впр. 4, 6 (с. 99)
|
Впр. 5, 7 (о. 99); РЗ, впр. 3, 4 (с. 49)
|
Впр. 3 (веб-сайт) (с. 98), 7 (с. 99); РЗ, впр. 3, 4 (с. 49)
|
32
|
19.01
|
Новий рік
|
Навчати розповідати про традиції святкування Нового року в Німеччині та Україні
|
Впр. 1(с. 100)
|
|
Silvester, das Feuerwerk (-e), die Party (-s), Alles Gute im. neuen Jahr!,
|
Впр. 3 (с. 101); РЗ, впр. 2 (с. 50) РЗ, впр. 1 (с. 50)
|
Впр. 4 (с. 101)
|
Вир. 5 (с. 101)
|
Впр. 2 (веб-сайт) (с. 100), 5 (с. 101); РЗ, впр.4 (с. 50)
|
33
|
20.01
|
Карнавал
|
Формувати навички читання, письма, аудіювання, діалогічного й монологічного мовлення
|
Впр. 1 (с. 102)
|
Словотвір: складні слова. Впр, 1 (с. 102) Зворотні дієслова.Впр. 3 (с. 102), 4 (с. 103)
|
Der Karneval (-e/-s), der Fasching, die Fastnacht, das Kostüm (-e), die Kappe (-n)
|
Впр. 5 (с. 103); РЗ, впр. 3 (с. 61)
|
Впр. 3 (с. 102), 6, 7 (о. 104)
|
РЗ, впр. 4 (с. 51)
|
РЗ, впр.. 2 (веб-сайт), 4 (с. 51)
|
34
|
26.01
|
Пасха
|
Навчати називати символи різних свят, розповідати про традиції святкування Великодня, формувати навички діалогічного мовлення
|
Впр. 1, 2. (с. 105)
|
Складносурядне речення: сполучники
|
Der Osterhase (-n), das Osterei (-er), verstecken (hat versteckt), bemalen (hat bemalt), Eier legen (hat gelegt).
|
Впр. 4 (с. 105); РЗ, впр. 2 (с. 52) РЗ, впр. 1 (с. 52)
|
Впр. 6 (с. 107)
|
|
РЗ, впр. 3 (с. 52)
|
35
|
27.01
|
Коли у тебе день народження
|
Навчати називати дату народження, розповідати про подарунки до дня народження
|
Н.Бассай: Впр, 1 (с. 106)
|
Порядкові числівники. Іменники в давальному відмінку (повторення)
|
Einladen (hat eingeladen), prima С. 123
|
С.107
|
С. 106-108 впр 4-7
|
|
РЗ, 4 (с. 53)
|
36
|
2.02
|
Запрошення
|
Навчити запрошувати на день народження
|
С. 108-121
|
Наказовий спосіб
|
С. 123
|
С. 107
|
С.107-113
|
С. 115
|
|
37
|
3.02
|
Як ти святкуєш твій день народження?
|
Навчити розповідати про святкування дня народження
|
С. 115
|
Модальні дієслова
|
С. 123
|
С. 114-115
|
С.112
|
С. 115
|
|
38
|
9.02
|
День народження в Україні
|
Навчити розповідати про святкування дня народження
|
С. 115-119
|
Порядкові числівники.
|
С. 123
|
С.116,118
|
С.117
|
С.120
|
|
39
|
10.02
|
Улюблене свято
|
Навчати розповідати про улюблені свята, писати вітальну листівку до свята,
|
Впр. 1 (с. 110)
|
|
Das Lieblingsfest (-e), Frohe Weihnachten!, Fröhliche Ostern!
|
|
|
|
РЗ, впр. 4 (с. 55)
|
40
|
16.02
|
Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Німеччина (8 год)
|
41
|
17.02
|
Планувати подорож
|
Навчати розповідати про планування по-дорожі, висловлювати свою згоду чи незго-ду щодо цілі подорожі
|
Впр. 1 (с. 168)
|
Словотвір: складні слова. Географічні назви.
|
Das Reiseziel (-e), die Klassenfahrt, (-en), die Jugendherberge (-n)
|
Впр. За (с. 168)РЗ, впр. 2 (с. 82)
|
Впр. За (с. 168), 4, 5 (с. 169)
|
РЗ. впр. 4 (с. 82)
|
РЗ, впр. 4 (с. 82)
|
42
|
23.02
|
На туристичній базі
|
Навчати описувати туристичну базу й розповідати про відпочинок там, писати рекламний проспект про місцевість
|
|
|
Die Gegend, (-en), die Stadtmitte (-n), der Blick (-e), der Diskoraum (-"-e), die Lage, besich tigen (hat. besichtigt).
|
Впр. 3а (с. 171); РЗ, впр. 4 (веб- сайт) (с. 83)Впр. 4 (с. 173)
|
Впр. 1 (с. 170). ЗЬ (с. 172)
|
Впр. 5 (с. 173); РЗ, впр. 2, 3 (с. 83)
|
РЗ, впр. 3, 4 (с. 83)
|
43
|
24.02
|
Німеччина: країна та люди
|
Ознайомити учнів з країною
|
|
|
|
|
|
|
|
44
|
1.03
|
Берлін – столиця Німеччини
|
Ознайомити учнів зі столицею країною
|
|
Складні реченні, с. 179
|
|
С. 178-180
|
С. 179-181
|
С. 179
|
|
45
|
2.03
|
Визначні місця Берліну
|
Ознайомити учнів з визначними місцями Німеччини
|
С. 182
|
С. 183
|
|
С. 182-185
|
С. 186
|
С. 186
|
|
46
|
9.03
|
Йдемо в Німецький історичний музей
|
Ознайомити учнів з Німецьким історичним музеєм
|
С.189
|
|
|
С. 187
|
С. 188
|
С.188-189
|
|
47
|
15.03
|
Німецькі міста
|
Знайомити з визначними місцями Німеччини, навчати розповідати про екскурсію містом
|
Впр. 1а (с. 174)
|
Словотвір: утворення прикметників від назв міст.
|
Der Dom (-e), der Stadtrundgang
|
Впр. 6 (с. 175) Впр. 5 (с. 175)
|
Впр. 7 (с. 176)
|
РЗ, впр. 2б, 3 (с. 84)
|
РЗ, впр. 3 (с 84)
|
48
|
16.03
|
Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата
|
Підтема
|
Мета
|
Лінгвістичні компетенції
|
Мовленнєві компетенції
|
Домашнє завдання
|
Фонетика
|
Граматика
|
Лексика
|
Аудіювання/ Читання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Україна(6 год)
|
49
|
22.03
|
Моя Батьківщина
|
Навчати розповідати про свою Батьківщину, називати міста й визначні місця
|
Впр. 1а (с. 177)
|
|
Das Herz (-en), der Oberste Rat, zugleich, kennen lernen (hat kennen gelernt
|
Впр. 3 (с. 177), 4 (с. 178)
|
Впр. б (с. 178)
|
Впр. 6- (с. 178); РЗ, впр. 3 (е. 85)
|
РЗ, впр. 3 (с. 85)
|
50
|
23.03
|
Моя місцевість
|
Навчати розповідати про місцезнаходження об'єктів, описувати міську та сільську місцевості й розповідати, що там можна робити
|
Впр. 1 (с. 134); РЗ, впр. 1 (с. 67)
|
Прийменники подвійного керування.
|
In der Gasse, in der Straße, an der Straße, auf der Straße, am Platz, am Fluss
|
|
Впр. 3—5 (с. 135)
|
Впр. 7 (с. 138)
|
РЗ, впр. 3 (с. 67)
|
51
|
5.04
|
У місті
|
Формувати навички читання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
|
Впр. 1 (с. 136)
|
Минулий час Модальні дієслова
|
Die Apotheke (-n), die Bäckerei (-en), die Bank (-en), der Brunnen (-), das Denkmal (-"-er)
|
Впр. 6 (с. 138)
|
Впр. 2 (с. 136), 3, 4 (с. 137)
|
РЗ, впр. 4 (с. 68)
|
РЗ, впр. 4 (с. 68)
|
52
|
6.04
|
План міста
|
Навчати описувати місцезнаходження різних об'єктів у місті, орієнтуватися за планом міста
|
Впр. 1 (с. 139)
|
Прийменники подвійного керування.
|
Der Bahnhof (-"-e), die. Ecke (-n), gegenüber, dje Post., der Stadtplan (- -e),
|
Впр. 4 (с. 141)
|
Впр. 2, 3 (с. 140), 5 (с. 141)
|
РЗ, впр. 3 (с. 69)
|
РЗ, впр. 3 (с. 69)
V
|
53
|
12.04
|
Як мені пройти до вокзалу?
|
Навчати запитувати про шлях у незнайомій місцевості, описувати шлях, формувати навички діалогічного мовлення
|
Впр. 1 (с. 142)
|
Ступені порівняння прикметників (повторення).
|
Durch, die Fahrbahn (-en), fremd, geradeaus gehen, die Straße entlang. Der Unterschied (-e), das Stadtviertel
|
Впр. 2 (с. 142); РЗ, впр. 1 (с. 70)
|
Впр. 2 (с. 142), 3 (с. 143), 4, б (с. 144)
|
РЗ, впр. 4 (с. 70)
|
РЗ, впр. 3, 4 (с. 70)
|
54
|
13.04
|
Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата
|
Підтема
|
Мета
|
Лінгвістичні компетенції
|
Мовленнєві компетенції
|
Домашнє завдання
|
Фонетика
|
Граматика
|
Лексика
|
Аудіювання/ Читання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Шкільне життя (6 год)
|
55
|
19.04
|
Що нового?
|
Горбач: Вчити розповідати про шкільне життя
|
Впр. 1 (с.37)
|
Впр. 3,4 с. 39
|
С. 39
|
Впр. 2 (с. 37-38);
|
Впр. . 2 (с. 38)
|
Впр 3,4
|
С. 39
|
56
|
20.04
|
Ми вибираємо командира класу
|
Навчати розповідати про події в класі, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
|
Впр. 1 (с. 39)
|
Множина іменників (повторення). Впр. 2 (с. 153)
|
С. 41
|
Впр. 3,4 с. 39-40
|
Впр. 6, 7 (с. 41)
|
Впр. 6. С. 41
|
С. 40-41
|
57
|
26.04
|
Ми – класна команда
|
Вчити розповідати про спільні дії в класі
|
Впр. 1(с. 49)
|
Сильні дієслова
|
С.50
|
Впр. 2,3 с. 49
|
Впр. 3 (с. 49)
|
|
|
58
|
27.04
|
Позакласні заходи
|
Навчати розповідати про позакласні заходи
|
|
Модальні дієслова (повторення).
|
|
|
|
|
|
59
|
4.05
|
Готуємося до свят
|
Навчити розповідати про підготовку до свят
|
|
Безособовий займенник «man».
|
|
|
|
|
|
60
|
10.05
|
Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61
|
11.05
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62
|
17.05
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63
|
18.05
|
Контроль аудіюв.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64
|
24.05
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65
|
25.05
|
Підсумки роботи за рік
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|