Понеділок, 21.07.2025, 16:10

Васильєва Майя Петрівна


                                     Дивосвіт

Фото дня Українські пісні
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 66
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Календарне планування » 7 клас

Німецька мова 2 семестр
[ Викачати з сервера (44.5 Kb) ] 28.01.2016, 15:21

Календарно−тематичне планування 7(3)клас ІІ семестр

 

Дата

Підтема

Мета

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєві компетенції

Домашнє завдання

Фонетика

Граматика

Лексика

Аудіювання/ Читання

Мовлення

Письмо

Свята та традиції (11 год)

30

12.01

Коли?

Формувати навички читання, письма, аудіювання, діалогічного й монологічного мовлення

Впр. 1 (с. 95)

Порядкові чис­лівники. Впр. 2 (с. 95), 3 (с. 96), 4, 5 (с. 97)

Vorgestern, gestern, heute, morgen, über­morgen, der Heiligabend

РЗ, впр. 2 (с. 48) РЗ, впр. 1 (с. 48)

Впр. 2 (с. 95), 3 (с. 96), 4. 5 (с. 97)

РЗ, впр. 2, 3 (с. 48)

РЗ. впр.. 3 (с. 48)

31

13.01

Різдво

Навчати розповідати про традиції святку­вання Різдва, писати вітальну листівку до Різдва

Впр. 2(с. 98)

 

Der Leserbrief (-e), die. Glückwunschkarte, (-n), heilig, derselbe,

Впр. 3 (с.. 98) РЗ, впр. 1 (с. 49)

Впр. 4, 6 (с. 99)

Впр. 5, 7 (о. 99); РЗ, впр. 3, 4 (с. 49)

Впр. 3 (веб-сайт) (с. 98), 7 (с. 99); РЗ, впр. 3, 4 (с. 49)

32

19.01

Новий рік

Навчати розповідати про традиції святкування Нового року в Німеччині та Україні

Впр. 1(с. 100)

 

Silvester, das Feuerwerk (-e), die Party (-s), Alles Gute im. neuen Jahr!,

Впр. 3 (с. 101); РЗ, впр. 2 (с. 50) РЗ, впр. 1 (с. 50)

Впр. 4 (с. 101)

Вир. 5 (с. 101)

Впр. 2 (веб-сайт) (с. 100), 5 (с. 101); РЗ, впр.4 (с. 50)

33

20.01

Карнавал

Формувати навички читання, письма, аудіювання, діалогічного й монологічного мовлення

Впр. 1 (с. 102)

Словотвір: складні слова. Впр, 1 (с. 102) Зворотні дієслова.Впр. 3 (с. 102), 4 (с. 103)

Der Karneval (-e/-s), der Fasching, die Fastnacht, das Kostüm (-e), die Kappe (-n)

Впр. 5 (с. 103); РЗ, впр. 3 (с. 61)

Впр. 3 (с. 102), 6, 7 (о. 104)

РЗ, впр. 4 (с. 51)

РЗ, впр.. 2 (веб-сайт), 4 (с. 51)

34

26.01

Пасха

Навчати називати символи різних свят, розповідати про традиції святкування Великодня, формувати навички діалогічного мовлення

Впр. 1, 2. (с. 105)

Складносурядне речення: спо­лучники

Der Osterhase (-n), das Osterei (-er), verstecken (hat versteckt), bema­len (hat bemalt), Eier legen (hat gelegt).

Впр. 4 (с. 105); РЗ, впр. 2 (с. 52) РЗ, впр. 1 (с. 52)

Впр. 6 (с. 107)

 

РЗ, впр. 3 (с. 52)

35

27.01

Коли  у тебе день народження

Навчати називати да­ту народження, розповідати про подарунки до дня народження

Н.Бассай: Впр, 1 (с. 106)

Порядкові чис­лівники. Іменники в давальному відмінку (повторення)

Einladen (hat eingela­den), prima С. 123

С.107

 

С. 106-108 впр 4-7

 

РЗ, 4 (с. 53)

36

2.02

Запрошення

 

Навчити запрошувати на день народження

 

С. 108-121

 

Наказовий спосіб

С. 123

 

С. 107

С.107-113

С. 115

 

 

 

 

 

 

 

37

3.02

Як ти святкуєш твій день народження?

Навчити розповідати про святкування дня народження

С. 115

Модальні дієслова

 

С. 123

 

С. 114-115

С.112

С. 115

 

38

9.02

День народження в Україні

Навчити розповідати про святкування дня народження

С. 115-119

Порядкові чис­лівники.

 

С. 123

 

 

С.116,118

 

С.117

 

С.120

 

 

39

10.02

 

Улюблене свято

 

Навчати розповідати про улюблені свята, писати вітальну лис­тівку до свята,

 

Впр. 1 (с. 110)

 

 

 

Das Lieblingsfest (-e), Frohe Weihnachten!, Fröhliche Ostern!

 

 

 

 

 

 

РЗ, впр. 4 (с. 55)

40

16.02

Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Німеччина (8    год)

41

17.02

Планувати подорож

Навчати розповідати про планування по-дорожі, висловлювати свою згоду чи незго-ду щодо цілі подорожі

Впр. 1 (с. 168)

Словотвір: складні слова. Географічні назви.

Das Reiseziel (-e), die Klassenfahrt, (-en), die Jugendherberge (-n)

Впр. За (с. 168)РЗ, впр. 2 (с. 82)

Впр. За (с. 168), 4, 5 (с. 169)

РЗ. впр. 4 (с. 82)

РЗ, впр. 4 (с. 82)

42

23.02

На туристичній базі

Навчати описувати туристичну базу й розповідати про відпочинок там, писати рекламний проспект про місце­вість

 

 

Die Gegend, (-en), die Stadtmitte (-n), der Blick (-e), der Diskoraum (-"-e), die Lage, besich tigen (hat. besichtigt).

Впр. 3а (с. 171); РЗ, впр. 4 (веб- сайт) (с. 83)Впр. 4 (с. 173)

Впр. 1 (с. 170). ЗЬ (с. 172)

Впр. 5 (с. 173); РЗ, впр. 2, 3 (с. 83)

РЗ, впр. 3, 4 (с. 83)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43

24.02

Німеччина: країна та люди

 

 

Ознайомити учнів з країною

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44

1.03

Берлін – столиця Німеччини

 

Ознайомити учнів зі столицею країною

 

Складні реченні, с. 179

 

С. 178-180

С. 179-181

С. 179

 

 

 

 

 

45

2.03

Визначні місця Берліну

Ознайомити учнів з визначними місцями Німеччини

С. 182

С. 183

 

С. 182-185

С. 186

С. 186

 

 

 

 

46

9.03

Йдемо в Німецький історичний музей

Ознайомити учнів з Німецьким історичним музеєм

С.189

 

 

С. 187

С. 188

С.188-189

 

47

15.03

Німецькі міста

 

Знайомити з визначними місцями Німеччини, навчати розповідати про екскурсію містом

 

 

 

 

Впр. 1а (с. 174)

Словотвір: утво­рення прикмет­ників від назв міст.

Der Dom (-e), der Stadtrundgang

Впр. 6 (с. 175) Впр. 5 (с. 175)

Впр. 7 (с. 176)

РЗ, впр. 2б, 3 (с. 84)

 

 

РЗ, впр. 3 (с 84)

 

 

 

 

48

16.03

Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       

 

 

 

Дата

Підтема

Мета

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєві компетенції

Домашнє завдання

Фонетика

Граматика

Лексика

Аудіювання/ Читання

Мовлення

Письмо

Україна(6   год)

49

22.03

Моя Батьківщина

 

 

Навчати розповідати про свою Батьківщи­ну, називати міста й визначні місця

 

Впр. 1а (с. 177)

 

Das Herz (-en), der Oberste Rat, zugleich, kennen lernen (hat kennen gelernt

Впр. 3 (с. 177), 4 (с. 178)

Впр. б (с. 178)

Впр. 6- (с. 178); РЗ, впр. 3 (е. 85)

РЗ, впр. 3 (с. 85)

50

23.03

 

Моя місцевість

 

 

 

Навчати розповідати про місцезнаходжен­ня об'єктів, описувати міську та сільську місцевості й розповідати, що там можна робити

Впр. 1 (с. 134); РЗ, впр. 1 (с. 67)

Прийменники подвійного керу­вання.

 

 

In der Gasse, in der Straße, an der Straße, auf der Straße, am Platz, am Fluss

 

Впр. 3—5 (с. 135)

Впр. 7 (с. 138)

РЗ, впр. 3 (с. 67)

51

5.04

У місті

Формувати навички читання, письма, діалогічного й монологічного мовлення

Впр. 1 (с. 136)

Минулий час Модальні дієслова

Die Apotheke (-n), die Bäckerei (-en), die Bank (-en), der Brunnen (-), das Denkmal (-"-er)

Впр. 6 (с. 138)

Впр. 2 (с. 136), 3, 4 (с. 137)

РЗ, впр. 4 (с. 68)

РЗ, впр. 4 (с. 68)

52

6.04

План міста

Навчати описувати місцезнаходження різних об'єктів у місті, орієнтуватися за планом міста

Впр. 1 (с. 139)

Прийменники подвійного керу­вання.

Der Bahnhof (-"-e), die. Ecke (-n), gegenüber, dje Post., der Stadtplan (- -e),

Впр. 4 (с. 141)

Впр. 2, 3 (с. 140), 5 (с. 141)

РЗ, впр. 3 (с. 69)

РЗ, впр. 3 (с. 69)

V

53

12.04

Як мені пройти до вокзалу?

Навчати запитувати про шлях у незнайо­мій місцевості, опису­вати шлях, формувати навички діалогічного мовлення

Впр. 1 (с. 142)

Ступені порівняння прикметників (повторення).

Durch, die Fahrbahn (-en), fremd, gerade­aus gehen, die Straße entlang. Der Unterschied (-e), das Stadtviertel

Впр. 2 (с. 142); РЗ, впр. 1 (с. 70)

Впр. 2 (с. 142), 3 (с. 143), 4, б (с. 144)

РЗ, впр. 4 (с. 70)

РЗ, впр. 3, 4 (с. 70)

54

13.04

Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Підтема

Мета

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєві компетенції

Домашнє завдання

Фонетика

Граматика

Лексика

Аудіювання/ Читання

Мовлення

Письмо

Шкільне життя (6 год)

55

19.04

Що нового?

Горбач: Вчити розповідати про шкільне життя

Впр. 1 (с.37)

Впр. 3,4 с. 39

С. 39

Впр. 2 (с. 37-38);

Впр. . 2 (с. 38)

Впр 3,4

С. 39

56

20.04

Ми вибираємо командира класу

Навчати  розповідати про події в класі, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення

Впр. 1 (с. 39)

Множина іменників (повторення). Впр. 2 (с. 153)

С. 41

Впр. 3,4 с. 39-40

Впр. 6, 7 (с. 41)

Впр. 6. С. 41

С. 40-41

57

26.04

Ми – класна команда

Вчити розповідати про спільні дії в класі

Впр. 1(с. 49)

Сильні дієслова

С.50

Впр. 2,3 с. 49

Впр. 3 (с. 49)

 

 

58

27.04

Позакласні заходи

Навчати розповідати про позакласні заходи

 

Модальні дієслова (повторен­ня).

 

 

 

 

 

59

4.05

Готуємося до свят

Навчити розповідати про підготовку до свят

 

Безособовий займенник «man».

 

 

 

 

 

60

10.05

Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

61

11.05

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

62

17.05

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

63

18.05

Контроль аудіюв.

 

 

 

 

 

 

 

 

64

24.05

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

65

25.05

Підсумки роботи за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: 7 клас | Додав: mayya
Переглядів: 1428 | Завантажень: 20 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar