№
уроку
|
Тема
|
К-сть
год
|
Дата
|
Скориг
|
1
|
Вступ (1 год)
Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу
|
1
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого (3 год +1 РМ)
|
|
2
|
Лексикологія. Фразеологія
|
1
|
|
|
3, 4
|
Основні правила правопису (основні орфограми)
|
2
|
|
|
5
|
РМ1. Повторення відомостей про текст, стилі та типи мовлення, вимоги до мовлення, ситуацію спілкування
|
1
|
|
|
Словосполучення й речення. Двоскладне речення.
Головні та другорядні члени речення (13 год + 4РМ)
|
6
|
Словосполучення. Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова
|
1
|
|
|
7
|
Речення. Речення прості й складні, двоскладні та односкладні, поширені й непоширені
|
1
|
|
|
8
|
РМ 2. Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю
|
1
|
|
|
9
|
Підмет. Способи вираження підмета
|
1
|
|
|
10
|
Присудок. Простий і складений присудок. Способи вираження присудка. Узгодження головних членів речення
|
1
|
|
|
11
12
|
Тире між підметом і присудком
|
2
|
|
|
13
|
Порядок слів у реченні. Логічний наголос
|
1
|
|
|
14
|
Означення як другорядний член речення
|
1
|
|
|
15
|
РМ 3. Особливості будови опису місцевості, пам'яток історії й культури.
Усний твір-опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі
|
2
|
|
|
16
|
Контрольний твір-опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі
|
|
|
|
17
|
Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки
|
1
|
|
|
18
|
Додаток й обставина як другорядні члени речення
|
1
|
|
|
19
|
РМ 4. Робота з книжкою: передмова в книжці.
|
1
|
|
|
20
|
Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами
|
1
|
|
|
21
|
Контрольна робота № 1 (тестування). Словосполучення й речення. Головні та другорядні члени речення.
РМ 5. Навчальне читання мовчки
|
1
|
|
|
|
Односкладне речення. Повне й неповне речення (7 год +2 РМ)
|
22
|
Односкладні прості речення. Види односкладних речень. Односкладне речення як частина складного речення
|
1
|
|
|
23
|
Означено-особові, неозначено-особові, узагальнено-особові речення
|
1
|
|
|
24
|
РМ 6. Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі
|
2
|
|
|
25
|
Контрольний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі
|
|
|
|
26
|
Безособові речення. Називні речення
|
1
|
|
|
27
|
Повні й неповні речення. Незакінчені речення. Тире в неповних реченнях
|
1
|
|
|
28
|
Контрольний диктант № 1
|
1
|
|
|
29
|
Контрольна робота № 2 (тестування). Односкладне речення. Повне й неповне речення.
Контрольне читання мовчки
|
1
|
|
|
30
|
РМ 7. Діалог, складений на основі телепередач, дібраних запитань за текстом.
|
1
|
|
|
Речення з однорідними членами (6 год +3 РМ)
|
31
|
Однорідні члени речення (із сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком). Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення. Речення з кількома рядами однорідних членів
|
1
|
|
|
32
|
Однорідні й неоднорідні означення
|
1
|
|
|
33
|
РМ 8. Опис пам’яток історії та культури. Усний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії та культури в художньому стилі
|
1
|
|
|
34
|
Кома між однорідними членами речення
|
1
|
|
|
35
36
|
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах
|
2
|
|
|
37
|
РМ 9. Письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії та культури в публіцистичному стилі
|
1
|
|
|
38
|
Контрольна робота № 3 (тестування). Речення з однорідними членами.
РМ 10. Діалогічне мовлення
|
1
|
|
|
Речення зі звертаннями,
вставними словами (словосполученнями, реченнями) (6 год + 3 РМ)
|
39
|
Речення зі звертаннями. Звертання непоширені й поширені. Риторичне звертання. Розділові знаки при звертанні
|
1
|
|
40
41
|
Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням. Розділові знаки при вставних словах
|
2
|
|
42
|
Вставлені конструкції (вставні речення)
|
1
|
|
43
|
РМ 1. Письмовий твір-опис пам’ятки історії та культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі
|
2
|
|
44
|
Контрольний письмовий твір-опис пам’ятки історії та культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі
|
|
|
45
|
РМ 12. Повідомлення на тему про мову, що потребує зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі.
|
1
|
|
46
|
Розділові знаки при звертаннях, вставних словах.
|
1
|
|
47
|
РМ 13. Ділові папери. Протокол. Витяг з протоколу.
|
1
|
|
Речення з відокремленими членами (11 год +2РМ)
|
48
|
Поняття про відокремлення
|
1
|
|
49
50
|
Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених членах речення.
|
2
|
|
51
|
РМ 13. Докладний переказ розповідного тексту з елементами опису памяток історії й культури в публіцистичному стилі.
|
2
|
|
52
|
Контрольний письмовий переказ
|
|
|
53
54
|
Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених членах речення.
|
2
|
|
55
|
РМ 14. Конспект прочитаного науково-навчального тексту. Тематичні виписки.
|
1
|
|
56
|
Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених членах речення.
|
1
|
|
57
58
|
Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених членах речення.
|
2
|
|
59
|
Відокремлені уточнювальні члени речення. Розділові знаки при відокремлених й уточню вальних членах речення.
|
1
|
|
60
|
Контрольний диктант № 2
|
1
|
|
61
|
Контрольна робота № 4. (тестування). Речення з відокремленими членами.
Контрольне аудіювання.
|
1
|
|
Повторення в кінці року (6 год +2 РМ)
|
62
63
|
Повторення відомостей про словосполучення та просте речення
|
2
|
|
64
|
РМ 15. Читання вголос.
|
1
|
|
65
|
РМ 16. Інтерв’ю в публіцистичному стилі
|
1
|
|
66-
70
|
Повторення відомостей про словосполучення та просте речення
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|