9 КЛАС
|
№
|
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Дата
|
Скориг
|
1
|
Вступ (1 год +1 РМ). Українська мова серед інших мов. Розвиток української мови.
|
1
|
|
|
2
|
РМ 1. Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо). Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне й критичне); читання (ознайомлювальне, вивчальне й переглядове). Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення: оповідання, доповідь, тези прочитаного, конспект, заява, автобіографія
|
1
|
|
|
Повторення вивченого у 8 класі (3 год)
|
3
|
Просте неускладнене речення і ускладнене речення. Розділові знаки
|
1
|
|
|
4
5
|
Основні правила правопису (за вибором учителя)
|
2
|
|
|
Пряма й непряма мови. Повторення й поглиблення (7 год +1 РМ)
|
6
|
Пряма й непряма мова. Розділові знаки при прямій мові
|
1
|
|
|
7
|
Заміна прямої мови непрямою
|
1
|
|
|
8
|
Цитата як спосіб передачі чужої мови
|
1
|
|
|
9
|
РМ 2. Вибірковий переказ тексту художнього стилю
|
1
|
|
|
10
|
Діалог. Розділові знаки при діалогах
|
1
|
|
|
|
Синонімічність різних способів передачі прямої мови. Інтонація речень з прямою мовою, діалогом
|
1
|
|
|
11
|
12
|
Розділові знаки в простому неускладненому та ускладненому реченні.
|
1
|
|
|
13
|
КР №1. Повторення. Пряма і непряма мова (тести). Контрольне читання мовчки.
|
1
|
|
|
Складне речення й ознаки його (5 год + 2 РМ)
|
14
|
Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв'язком, будова й засоби зв'язку в ньому.
|
1
|
|
|
15
|
Складносурядне речення, його будова й засоби зв'язку в ньому. Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення.
|
1
|
|
|
16
|
РМ 3.Діалог, складений відповідно до запропонованої ситуації (офіційна розмова).
|
1
|
|
|
17
|
РМ 4. Докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням.
|
2
|
|
|
18
|
Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням.
|
|
|
|
19
|
Розділові знаки між частинами складносурядного речення.
|
1
|
|
|
20
|
Синонімічність складносурядних речень із різними сполучниками, а також складносурядного речення й простих речень.
|
1
|
|
|
Складнопідрядне речення (13 год + 3 РМ)
|
21
|
Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв'язку в ньому. Основні види підрядних речень. Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення
|
1
|
|
|
22
|
Підрядні сполучники й сполучні слова в складнопідрядних реченнях
|
1
|
|
|
23
|
РМ 5. Твір в публіцистичному стилі мовлення на морально-етичну тему.
|
2
|
|
|
24
|
Контрольний твір в публіцистичному стилі на морально-етичну тему.
|
|
|
|
25
|
Складнопідрядне речення з підрядними означальними, займенниково-означальними і з’ясувальними
|
1
|
|
|
26
|
Складнопідрядне речення з підрядними обставинними місця і часу
|
1
|
|
|
27
|
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними способу дії і ступеня
|
1
|
|
|
28
|
Контрольний диктант №1
|
1
|
|
|
29
|
КР №2. Складне речення (тести).
РМ 6. Виразне читання вголос текстів різних типів, стилів, жанрів мовлення
|
1
|
|
|
30
|
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними порівняльними.
|
1
|
|
|
31
|
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними причини, наслідковими, мети
|
1
|
|
|
32
|
Складнопідрядне речення з підрядними обставинними умови, допустовими
|
1
|
|
|
33
|
РМ 7. Ділові папери. Заява. Автобіографія. Резюме.
|
1
|
|
|
34
|
Складнопідрядні речення з кількома підрядними.
|
1
|
|
|
35
|
Розділові знаки в складнопідрядному реченні з кількома підрядними
|
1
|
|
|
36
|
Синонімічність сполучникових складних, складнопідрядних і простих речень із відокремленими членами. Інтонація складнопідрядного речення.
|
1
|
|
|
Безсполучникове складне речення (9 год + 4 РМ)
|
35
|
Безсполучникове складне речення. Особливості побудови
|
1
|
|
|
36
|
Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення
|
1
|
|
|
37
|
Крапка і крапка з комою в безсполучниковому складному реченні
|
1
|
|
|
38
|
РМ 8. Вибіркові перекази текстів наукового й художнього стилів (на основі декількох джерел).
|
2
|
|
|
39
|
Контрольний переказ тексту наукового чи публіцистичного стилю
|
|
|
|
40
|
Двокрапка і тире в безсполучниковому складному реченні.
|
1
|
|
|
41
|
РМ 9. Твір-роздум у публіцистичному стилі на суспільну тему
|
|
|
|
42
|
РМ 10. Обговорення самостійно обраної теми
|
1
|
|
|
43
|
Синонімічність сполучникових і безсполучникових складних речень і простих речень.
Особливості інтонації безсполучникового складного речення.
|
1
|
|
|
44
|
Синтаксичний розбір складного речення
|
1
|
|
|
45
|
КР №3. Безсполучникове складне речення (тести)
РМ 11. Навчальне аудіювання.
|
1
|
|
|
Складне речення з різни видами
зв’язку (6 год +3 РМ)
|
46
|
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв'язку.
|
1
|
|
|
47
|
Особливості будови складного речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Розділові знаки
|
1
|
|
|
48
|
РМ 12. Твір-оповідання на самостійно обрану тему
|
2
|
|
|
49
|
Контрольний твір-оповідання на самостійно обрану тему
|
|
|
|
50
|
РМ 13. Конспектування як різновид стислого переказу почутого. Тези прочитаного (художнього твору, публіцистичної чи науково-пізнавальної статті)
|
1
|
|
|
51
|
Особливості побудови складного речення з різними видами підрядного і сурядного зв’язку. Розділові знаки
|
1
|
|
|
52
|
Синонімічність складних речень із простими.
|
1
|
|
|
53
|
Використання складних речень у художніх описах (література).
|
1
|
|
|
54
|
РМ 14. Вимоги до мовлення. Текст, його основні ознаки; стилі, типи мовлення. Доповідь на основі двох-трьох джерел на морально-етичну або суспільну теми в публіцистичному стилі.
|
1
|
|
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (8 год + 2 РМ)
|
55
|
Текст і основні ознаки його.
Будова тексту. Мікротема і абзац. Ключові слова в тексті й абзаці
|
1
|
|
|
56
|
Види й засоби міжфразового зв’язку. Актуальне членування у висловленні: відоме і нове
|
1
|
|
|
57
|
Повторення вивчених розділових знаків у простому й складному реченнях
|
1
|
|
|
58
|
Засвоєння складних випадків слововживання.
|
1
|
|
|
59
|
Синонімічність синтаксичних конструкцій.
|
1
|
|
|
60
|
Пунктограми в простому і складному реченні (повторення)
|
1
|
|
|
61
|
Контрольний диктант №2
|
1
|
|
|
63
|
РМ 15. Усний стислий переказ тексту наукового стилю
|
1
|
|
|
64
|
КР №4. Складне речення з різними видами зв’язку. Текст. (тест) Контрольне аудіювання
|
1
|
|
|
65
|
РМ 16. Виразне читання вголос текстів різних стилів, жанрів мовлення.
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення й систематизація вивчення (5 год)
|
66
|
Слово як предмет вивчення.
|
1
|
|
|
67
|
Мовні аспекти вивчення речення. Порядок слів у реченні.
|
1
|
|
|
68
69
|
Орфографія. Пунктуація.
|
2
|
|
|
70
|
Підсумково-узагальнювальний урок.
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|