Стратегічні напрямки
самоосвітньої діяльності учнів 9 класу
загальноосвітньої школи I-III ступенів № 7м. Дзержинська
(за результатами перевірки домашніх, індивідуальних, самостійних
завдань протягом навчального року)
У період між зрізами знань спрямувати самоосвітню діяльність учнів у таких напрямках:
Колективна самоосвіта
З учнями всього класу організувати повторення й закріплення таких тем:
- Кома в складнопідрядному реченні.
- Правопис прислівників.
- Вживання м’якого знака.
- Тире між підметом і присудком.
- Кома в ССР і СПР.
- Кома при дієприслівникових і дієприкметникових зворотах.
- Вживання апострофа.
Групова самоосвіта
Організувати й контролювати виконання самоосвітніх завдань у групах
|
|
Склад групи
|
-
|
«Тире між підметом і присудком»
|
Горенко Г., Настич А., Сергєєв Р.,
Шмойлов А.
|
-
|
«Ненаголошені голосні»
|
Приходько А., Шеїна Т., Лагер А., Башмаков В.
|
-
|
«Зміни приголосних при творенні слів»
|
Чумак С., Гусаков О., Писарєва Г.,
Горенко Г., Лаптєв Є.
|
Індивідуальна самоосвіта з учнями:
- Єрьоменко А., Шмойлов А. («Дієслова на –ться, -шся»).
- Гусаков О.,Глазкова Ю. («Правопис неозначених і заперечних займенників»).
- Сергєєв О., Шмойлов А., Рижков М.(«Подвоєння приголосних»).
- Сергєєв О., Рижков М., Єрьоменко А. («Неправильне написання літер рідної мови»).
- Гусаков О., Рижков М., Сергєєв О («Велика літера»).
Учитель М.П.Васильєва
|